کد خبر: 200223
۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
طارمی به عربستان نمی رود

مهدی طارمی از تیم‌های اروپایی و آسیایی پیشنهادات خوبی دارد اما طبق گمانه‌زنی‌ها ترجیح می‌دهد به‌جای بستن قراردادهای استثنایی با عربستانی‌ها، در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)شایعات نقل‌وانتقالاتی درخصوص مقصد فصل آینده مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو هرروز بیشتر می‌شود اما چیزی که مشخص است آقای‌گل لیگ‌برتر پرتغال به احتمال فراوان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را در تیمی دیگر سپری خواهد کرد و باید منتظر جدایی وی از پورتو باشیم چرا که اژدهای پرتغال نیز گویا ترجیح می‌دهد پس از استفاده همه‌جانبه از توانمندی‌های طارمی، از مهاجم بوشهری‌اش درآمدزایی کند.

در همین رابطه روزنامه «آبولا» پرتغال درباره شرایط مهدی طارمی در بازار نقل‌وانتقالات نوشت: الهلال و النصر عربستان دو باشگاهی هستند که در نقل‌وانتقالات تابستانی به جذب طارمی تمایل دارند. آن‌ها پیشنهاد فوق‌العاده‌ای به مبلغ ۱۰ میلیون یورو و پنج فصل به مهاجم تیم ملی ایران ارائه کرده‌اند. با این حال به نظر نمی‌رسد طارمی بخواهد گام‌های کریستیانو رونالدو، روبن نوس و کریم بنزما را دنبال کند و به عربستان برود؛ به ویژه اینکه میلان پیش‌تر برای پُر کردن جای خالی زلاتان ابراهیموویچ، به جذب طارمی علاقه نشان داده است.

مدیران پورتو می‌دانند که بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال وارد آخرین فصل خودش در این تیم می‌شود، اما تنها در صورتی به فروش او رضایت می‌دهد که بالاتر از ارزش فعلی او یعنی ۲۰ میلیون یورو پرداخت شود. گفتنی است علاوه‌بر آث‌میلان ایتالیا، بایرن‌مونیخ آلمان و منچستریونایتد انگلیس از دیگر مشتریان مطرح و اروپایی مهدی طارمی به‌شمار می‌روند و قصد دارند جای خالی خط‌حمله‌شان را با ستاره ایرانی پر کنند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha