مشاور غیرمجاز محصولات آرایشی بهداشتی در فضای مجازی به دام قانون افتاد

‌رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از شناسایی و دستگیری مشاور غیر مجاز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید علی رضوی نسب، گفت: صبح روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۲، طی رصد و پایش مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و با همکاری پلیس امنیت عمومی، فردی که به صورت غیرقانونی از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌ های غیر تخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی می‌کرد، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

وی، در این خصوص افزود: طی رصد و پایش صورت گرفته توسط مدیریت غذا و دارو دانشکده مشخص شد؛ فردی با هویت نامعلوم و از طریق فضای مجازی اقدام به مشاوره‌ های غیر تخصصی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز می‌ کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان تصریح کرد: که این موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و طی اقدام سریع، با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان سیرجان، فرد مورد نظر صبح امروز در یکی از داروخانه های سطح شهر که مشغول مشاوره غیر تخصصی و دخالت در امر پزشکی و تهدید سلامت شهروندان بود، شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شد.

دکتر رضوی نسب در ادامه بیان داشت: توصیه می‌ شود همشهریان عزیز در بحث سواد رسانه‌ ای به روز بوده و در انتخاب مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده واحدهای غیرمجاز و متخلف مراتب را به سامانه پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت و اداره بازرسی دانشکده علوم پزشکی سیرجان اطلاع دهند.

وی در پایان ضمن اظهار اینکه سلامت شهروندان هدف اصلی و اولویت دانشکده علوم پزشکی است، از کلیه نهادهای قضایی، امنیتی و نظامی که در تحقق سلامت شهروندان با این دانشکده همکاری می‌ نمایند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha