تعامل ۲ دستگاه برای ارائه خدمت درمانی بهتر به بیماران در کشور

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هماهنگی بین مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی را کامل می کند

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)نشست مشترک و تعاملی مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران، سرپرست بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تعامل و هم پوشانی بیمه سلامت و مجموعه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات رسانی به مردم را کامل و رضایت بخش خواهد کرد.

سعید رحمانی در نشست مشترک بیمه سلامت و مدیران دانشگاه علوم پزشکی افزود: اجرای طرح‌های مختلف از جمله نسخه الکترونیک، پزشک خانواده و بیماران صعب العلاج در سایه هماهنگی های بین سازمانی آغاز شده که با این همکاری های بین دستگاهی مردم از خدمات بهتری بهره مند می شوند.

رحمانی اضافه کرد: در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد خدمات باید چند برابر شود که تعاملات مراکز درمانی استان، زمینه توسعه عدالت در سلامت و بهره مندی همه مناطق را هموار می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست به مشترک بودن رسالت مجموعه بهداشت و درمان و بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: تلاش همه ارایه خدمات مطلوبی به مردم است اگرچه تعاملات مراکز درمانی کمک بزرگی در پیشبرد هدف می کند.

سعید جاودان سیرت افزود: پرداخت ها از سوی بیمه سلامت به روز هستند و کسورات به کمترین حد خود رسیده است که نشان از تعامل با بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان و جامعه هدف دارد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha