هیئت‌ صلح منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم آغاز به کار نمود

رئیس دادگستری شهرستان بم خبر داد: در آیینی با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، هیئت‌ صلح شرکت‌ های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین رمضانی زاده، گفت: در آیینی با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رئیس کل دادگستری استان، استاندار، دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، امام جمعه بم و جمعی از مقامات استانی و کشوری، هیئت‌ های صلح شرکت‌ های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شدند.

وی، در این آیین اظهار داشت در ارگ جدید بم بالای ۱۰ هزار کارگر مشغول به کار هستند و از این رو مواردی در حوزه کارگری ایجاد می‌ شود؛ که با حضور هیئت‌ های صلح از بروز اختلافات جلوگیری می‌ شود و مدیران بهتر می‌ توانند به درخواست‌ ها و مطالبات این افراد رسیدگی کنند و با این اقدام از حجم ورودی پرونده‌ ها به دادگستری نیز جلوگیری می‌ شود.

رئیس کل دادگستری بم افزود: یکی از موارد مورد تاکید رئیس کل دادگستری استان کرمان مبتنی بر تاکیدات ریاست قوه قضائیه، حمایت قانونی از واحدهای تولیدی و صنعتی است؛ که در این راستا به خوبی اقدام شده است.

شایان ذکر است؛ در این آیین افشین زند، وحید نقاشان، امین باقری زاده برواتی، غلامرضا گرگانی فیروزجانی، منصور عسکریان، به آذین قره داش، حسن جهانشاهی، محسن حسین شاهی برواتی و خانم زهرا آرامون به عنوان صلح یاران افتخاری هیات‌ های صلح شرکت‌ های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم معرفی شدند.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha