رشته های علوم انسانی در صدر جدول جذب و استفاده در دانشگاه ها

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان ضمن اشاره به بورسیه صنعتی اظهار داشت: از دیگر برنامه های ما اولویت با رشته های علوم انسانی جهت جذب و استفاده در دانشگاه ها است و تاکنون موفق به اخذ مجوز جذب ۲ هزار نخبه در دستگاه ها شده ایم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر میثم شهبازی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به دلیل ظرفیت هایش یک استان ویژه است، گفت: بنیاد ملی نخبگان مأموریت های راهبردی و کلیدی در نظام اداری را کشور دارد.

وی اظهار داشت: بنیاد نخبگان متولی توانمندسازی، پشتیبانی، و استفاده از نخبگان کشور است و نخبگان موتور محرکه توسعه کشور هستند، که یکی از روش های میانبر توسعه کشور، استفاده از نخبگان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع ضمن اشاره به مهاجرت نخبگان تصریح کرد: مهاجرت نخبگان موضوع خیلی مهمی است و اگر از دانش و مهارت نیروی نخبه نتوانیم استفاده کنیم و فرد نخبه در داخل کشور باشد، مصداق این است که مهاجرت کرده است.

دکتر شهبازی بیان کرد: مهم ترین برنامه بنیاد ملی نخبگان افزایش دایره نخبگانی است و در این راستا بنیادهای استانی باید بیشتر تقویت شوند.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین طرح های ما جذب نخبگان در دستگاه های دولتی است؛ که موفق به اخذ مجوز جذب ۲ هزار نخبه در دستگاه ها شده ایم.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان ضمن اشاره به بورسیه صنعتی اظهار داشت: از دیگر برنامه های ما اولویت با رشته های علوم انسانی جهت جذب و استفاده در دانشگاه ها است.

شایان ذکر است؛ آئین تودیع و معارفه سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان، با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و اعضای شورای علمی استان کرمان برگزار شد.

رشته های علوم انسانی در صدر جدول جذب و استفاده در دانشگاه ها

بنیاد نخبگان کرمان

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha