طراحی خفن ویندوز ۱۲ مایکروسافت را ببینید + ویدئو

این ویدیوی مفهومی نسخه بعدی ویندوز را با یک تسکبار شبیه به داک تصور کرده است که می‌تواند بخش‌های مختلفی برای ویجت‌ها و تنظیمات سریع داشته باشد.

طراحی خفن ویندوز ۱۲ مایکروسافت را ببینید + ویدئو

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا) این ویدیوی مفهومی نسخه بعدی ویندوز را با یک تسکبار شبیه به داک تصور کرده است که می‌تواند بخش‌های مختلفی برای ویجت‌ها و تنظیمات سریع داشته باشد. از آنجایی که احتمالاً کاربران کمی به این سبک طراحی علاقه داشته باشند، این طرح مفهومی حالت‌های مختلفی ازجمله پیش‌فرض، کلاسیک یا کامپکت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو، یکی دیگر از تغییراتی که در این ویدیو به‌چشم می‌خورد، امکان ساخت فولدر برای اپ‌های مختلف است. با این سیستم می‌توان چندین اپ روی تسکبار یا داک پایین نمایشگر داشت و فضای زیادی هم اشغال نکرد. همچنین در این ویدیو با داک هوشمند با کوییک اکشن‌های مختلف روبه‌رو می‌شویم.

این ویدیو همچنین ویجت‌های روی صفحه اصلی را نشان می‌دهد و همچنین با منوی استارت کاربردی‌تر با جایگاه مخصوص پین‌ها، پراستفاده‌ترین اپ‌ها، ویجت‌ها و لیست تمام برنامه‌ها روبه‌رو هستیم.

درنهایت در این ویدیو از طرح مفهومی ویندوز 12، فایل اکسپلورر بازطراحی‌شده به نمایش گذاشته می‌شود. این فایل اکسپلورر طراحی جدیدی دارد و همچنین از محلی بهره می‌برد که می‌توان در آن فایل‌ها و فولدرها را به‌طور موقت ذخیره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha