کد خبر: 198129
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۳۷
فرماندار گراش روز شوراها را تبریک گفت

فرماندار گراش با صدور پیامی فرارسیدن روز شورا و ترویج فرهنگ مشارکت عمومی و تثبیت نقش‌آفرینی شهروندان در تعیین سرنوشت خود را به مردم شهرستان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در متن پیام محمود طاهرزاده آمده است:
نهم اردیبهشت ماه سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد
وامرهم شورا بینهم یکی از مسایل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است.
اسلام به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌ بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای کرده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد کرده است.
واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور یکی از مهم‌ترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس شوراهای اسلامی را بایست نقطه عطفی در تاریخ مشارکت و تعیین سرنوشت مردم در امور شهری و روستایی کشور قلمداد کرد.
شوراهای اسلامی شهر و روستا، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گراش که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل عملگرایانه مشکلات محسوس شهرها و روستاهای خود با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، امید آن دارم که با همت عالی مردم و مسئولین، روز به روز این نهاد بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برداشته و در تعامل و همکاری با مجموعه مدیران دولتی و سایر ارکان نظام، بیش از پیش موجبات ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد
محمود طاهرزاده فرماندار شهرستان گراش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha