اسامی پذیرفته شدگان نهایی استخدامی جهاد کشاورزی فارس اعلام شد

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اعلام نهایی نتیجه پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: 36 نفر از پذیرفته شدگان در این سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، ناصر انصاری تصریح کرد: این افراد به منظور انجام مراحل اداری باید در تاریخ های نهم، یازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مراجعه کنند.

به گفته وی؛ اسامی پذیرفته شدگان بر روی پورتال این سازمان به آدرس www.Fajo.ir قرار دارد و دریافت مدارک بر اساس برنامه زمان بندی انجام می شود.

انصاری اظهار کرد: تعداد پنج نفر از پذیرفته شدگان در ستاد سازمان و تعداد 31 نفر در 25 مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

او اضافه کرد: افراد مذکور پس از گذراندن مراحل گزینش و تامین اعتبار با گرفتن کد استخدامی شروع به کار خواهند کرد.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابرازکرد: پذیرفته شدگان نهایی در هفت عنوان شغلی رشته کارشناس امور مالی، کارشناس حقوق، کارشناس امور اداری، کارشناس ترویج کشاورزی، کارشناس مهندسی زراعی، کارشناس دامپروری و کارشناس امور زمین جذب می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha