ارائه خدمات سلامت به بیش از ۱۲۰۰ از نمازگزاران زنجانی در عید فطر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امدادی و سحاب هلال احمر به یکهزار و ۲۳۶  نفر از نمازگزاران زنجانی در نماز عید فطر  خدمات سلامت ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، حکمت اله هاشمی اظهار کرد: در نماز عید فطر هشت تیم امدادی و ۱۳ تیم سحاب متشکل از ۱۲۷ نفر از اعضای جوانان، امدادگران و نجاتگران در مصلی های شهرستان های استان به نمازگزاران خدمات امدادی و سلامت ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های امدادی مدادی متشکل از هشت تیم ۳۴ نفره همراه با هفت دستگاه آمبولانس در مکان های اقامه نماز عید فطر مستقر و موفق به ارائه خدمات به ۶۷۶ نفر از هموطنان شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: علاوه بر تیم های امدادی، ۱۳ تیم از اعضای جوانان نیز به صورت ثابت و سیار به نمازگزاران در روز عید فطر خدمات ارائه خواهند داد.

هاشمی افزود: ۱۳ تیم ثابت و سیارسحاب نیز متشکل از ۹۳ نفر از اعضای افتخاری جوانان موفق به ارائه بشردوستانه به ۵۶۰ نفر از هموطنان شدند.

وی افزود: این تیم ها اقدام به تست فشار خون نمازگزاران در حاشیه نماز عید فطر کردند. وی خاطرنشان کرد: پیش از این، در راهپیمایی روز قدس ۳۹ تیم عملیاتی متشکل از ۱۱۸ نفر از نجاتگران، امدادگران داوطلب و بیش از ۳۰ نفر از پرسنل به بیش از ۵۱۷ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha