۳۹ قنادی متخلف به علت کم فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازدید های خود، تاکنون ۳۹ قنادی را به دلیل عدم خالص فروشی به تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، صابر کاظمی ،اظهار کرد: در راستای نظارت بر کم فروشی واحدهای صنفی قنادان و با توجه به الزامات اندازه شناسی قانونی، از زمان اجرای این طرح تاکنون، ۳۹ مورد بازرسی از قنادی ها و شیرینی پزی های استان جهت کنترل خالص فروشی انجام پذیرفت.

وی افزود: در این بازدید ها توسط بازرسان استاندارد تاکنون ۳۹ واحد صنفی متخلف به دلیل کم فروشی در استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

سرپرست اداره استاندارد استان زنجان گفت: در اجرای این طرح، با توجه به احتساب قیمت جعبه در قیمت گذاری اولیه و تعیین نرخ شیرینی، به واحدهای صنفی قنادی و شیرینی فروشان جهت خالص فروشی (حذف وزن جعبه شیرینی در زمان توزین شیرینی)، تذکرات لازم داده شده و در نهایت واحدهای صنفی متخلف جهت اقدامات قانونی به اداره کل تعزیزات حکومتی استان معرفی شدند.

کاظمی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی قنادان موظف به خالص فروشی هستند، تأکید کرد: رعایت نکردن مسأله کم فروشی حق الناس تلقی می‌شود و در صورت عدم رعایت موضوع توسط شیرینی فروشی ها به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد تا اقدامات قانونی لازم بعمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha