نشاط اجتماعی از اصلی ترین پایه های توسعه اجتماعی استان است

استاندار زنجان گفت: اگر توسعه اجتماعی استان  را در نظر داشته باشیم قطعا نشاط اجتماعی یکی از اصلی ترین پایه های توسعه اجتماعی استان است، و هیچ چیزی به اندازه ورزش مایه نشاط اجتماعی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان؛ محسن افشارچی شامگاه روز چهارشنبه(۳۰ فروردین ماه) در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی یک پیام نمادین دارد، اظهار کرد: ورزش و نشاط حاصل از آن ورزش باعث کاهش بیماری ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین امر به معروف ها امر به ورزش است، افزود: اگر توسعه اجتماعی استان را در نظر داشته باشیم قطعا نشاط اجتماعی یکی از اصلی ترین پایه های توسعه اجتماعی استان است، و هیچ چیزی به اندازه ورزش مایه نشاط اجتماعی نیست و هیچ چیزی قابل جایگزینی با ورزش نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه ورزش در استان تمام تلاش خود را انجام می دهیم و کمک حال این حوزه هستیم، بیان کرد: ورزش جز دغدغه های بنده است و در وجود اعتبارات به این حوزه تزریق اعتبار را انجام داده ام.

افشارچی با اشاره با اینکه سعی میکنیم در سال جاری فصل ۵ ورزش را متفاوت ببینیم، اظهار داشت: در صورت جذب اعتبار ورزش را بصورت جداگانه در نظر میگیریم که قطعا امیدوارم این حوزه پررنگ تر از سال گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به اقدام جدید صندوق توسعه اجتماعی که در حال انجام است و فعلا نهایی نشده است، اظهار کرد: اساسنامه اصلی این کار
کارهای فرهنگی و ورزش است که اگر این کار اتفاق بیفتد قطعا در حوزه ورزش و اسپانسری تیم های ورزشی که مبنا آن دستگاه ها و شرکت ها و...خواهد بود که امیدواریم این اتفاق مبارک در بهار سال جاری رخ بدهد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha