هزار مددجوی کمیته امداد کرمان میهمان سفره اطعام مهدوی شدند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان؛ گفت: ضیافت افطاری هزار نفر از ایتام و خانواده‌ های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک کرمان تحت عنوان طرح اطعام مهدوی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، در حاشیه مراسم اطعام مهدوی که در مصلی امام علی(ع) با بیان اینکه طرح احسان و اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط این نهاد در حال اجرا است, گفت: در قالب این طرح بیش از ۳۶۴ آشپزخانه در سطح استان راه‌ اندازی شده است؛ که اقدام به پخت و توزیع غذای گرم بین مددجویان و خانواده‌ های نیازمند در استان می‌ کنند.


وی افزود: طی ۲۵ روز گذشته از ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی یک‌ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۱۸۴ پرس غذای گرم بین خانواده‌ های ایتام و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع‌ شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان؛ تصریح کرد: همچنین بیش از یک‌ میلیون و ۴۴ هزار افطاری ساده و ۴۲ هزار و ۷۴۳ بسته معیشتی بین مددجویان و خانواده‌ های محروم استان طی ۲۵ روز گذشته از ماه مبارک رمضان توزیع شد و طی این مدت نیز ۲ هزار و ۵۸۱ حامی جذب این نهاد شده اند.


عسکری نژاد؛ ضمن تقدیر از همراهی و همکاری خوب خیران با این نهاد به‌ ویژه در ایام ماه رمضان؛ خاطرنشان کرد: مردم نوع‌ دوست و خیرین نیکوکار می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ در طرح اطعام مهدوی مشارکت کرده و کمک‌ های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha