هر یک از سکوهای بنزین سطح شهر ۲ کارت سوخت آزاد دارند

سخنگوی جایگاه‌داران سوخت در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو تأکید کرد که همه سکوها دارای کارت سوخت آزاد بوده و مردم در صورت ممانعت جایگاه‌ها از اعطای کارت سوخت، تخلفات را گزارش دهند.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،رضا نواز در با اشاره به همکاری کردم در پی اعلام خبری مبنی بر جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها گفت: اعتراضاتی هم وجود داشت؛ ولی استفاده از کارت سوخت شخصی بیش از دوبرابر شده است.

وی افزود: در ابتدا مشکلاتی داشتیم که جلسات فنی با مسئولان تشکیل شد و امروز مشکلات بر طرف شده است. در این راستا بار اصلی این اعتراضات بر دوش پرسنل جایگاه‌هاست که روزانه باید به صدها نفر پاسخ بدهند ولی بر اساس آماری که از کل کشور استخراج شده است، وضعیت خوب تلقی می‌شود.

نواز با بیان این که ۴درصد تماس‌های مردمی از سوی مخاطبان تهرانی بوده است، گفت: اگر تخلفاتی نظیر اضافه برداشت گزارش شود، بلافاصله با فردِ شکایت‌کننده تماس گرفته شده و چند روز بعد وضعیت مشخص می‌شود؛ ولی در زمانی گزارش کلی از رفتارِ بد پرسنل یک جایگاه اعلام می‌شود که باز هم پیگیری شده و تذکر داده می‌شود.

سخنگوی جایگاه‌داران سوخت در بخشی دیگر از سخنان خود در رادیو گفت‌وگو با اشاره به در اختیار داشتن ۹ درصد جایگاه‌های تهران از کل کشور تأکید کرد که شاید یک درصد به‌خوبی کارت سوخت آزاد را در اختیار مردم قرار ندهند و نمی‌توان این آمار را به کل شهر تعمیم داد. در ادامه آمار مستندی دررابطه‌با جایگاه‌هایی که حاضر به ارائه کارت سوخت آزاد نشدند و نواز چنین پاسخ داد: در سطح شهر تهران و در هر جایگاه و هر سکو حداقل یک و برخی سکوها دارای دو کارت سوخت آزاد هستند. دراین‌رابطه کارگروه ویژه تشکیل شده است که ۲۴ ساعته فعال است؛ البته منکر نیستیم که در یک جایگاه سوخت پرسنل به‌خوبی صحبت نکنند و کارت آزاد را عرضه نکنند.

نواز گفت: هر جایگاهی دارای کارت آزاد روی سکو و در اختیار پرسنل هست. البته کارت سوخت با مشقت تأمین و در اختیار مردم قرار داده شده است و ۵۰ درصد سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی انجام می‌شود. ولی ۵۰ درصد مابقی به دلیل سهولت و آویزان بودن کارت‌ها در سکوها، مردم از بخش آزادکارت سوخت خود استفاده نمی‌کنند.

سخنگوی جایگاه‌داران دو شماره ۰۹۶۲۷ و ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ را نیز برای شکایت‌های مردمی اعلام و تأکید کرد تمامی تماس‌ها پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha