توزیع ۲۰۰ بسته غذایی و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین جامعه هدف بهزیستی کرمان
تصویر آرشیوی است.

سرپرست بهزیستی شهرستان کرمان، گفت: به رسم سال های گذشته و به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی غذایی و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های تحت حمایت مراکز بهزیستی شهر کرمان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مرجان سلطانی با اشاره به اهمیت تلاش دستگاه های اجرایی و دولتی به همراه مشارکت همه آحاد جامعه در زدودن چهره کریه محرومیت از جامعه به ویژه محرومین و اقشار آسیب پذیر عنوان داشت: مجموعه بهزیستی به رسم همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای طرح های مختلف، نیات خیر خیرین و نیکوکاران داوطلب را به سمت وسوی رفع نیاز های جامعه هدف خود سوق می دهد.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و همراهی ارزشمند خیرین در این زمینه همه ساله شاهد اقدامات ارزشمند و قابل قبولی از سوی خیرین در مراکز بهزیستی هستیم.

سرپرست بهزیستی شهر کرمان، تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد این همراهی و همدلی ارزشمند از سوی خیرین همراه با بهزیستی بوده ایم؛ به نحوی که طی این ایام با همراهی جمعی از این عزیزان تاکنون تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته غذایی در کنار توزیع بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های تحت حمایت مراکز دولتی بهزیستی شهر کرمان به انجام رسیده است؛ که این تعداد تنها گوشه ای از این همکاری ها را نشان می دهد.

سلطانی خاطرنشان کرد: با تداوم این همراهی ها در سایر ایام سال جامعه هدف بهزیستی بار مشکلات کمتری را بر شانه های خود احساس می کند.

بهزیستی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha