توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند سیرجان

فرماندار ویژه سیرجان، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌ پذیر این شهرستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در آیین توزیع این بسته های معیشتی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت از تلاش‌های مجموعه سپاه و بسیج جهت تهیه بسته های کمک معیشتی قدردانی و بیان کرد: روحیه دستگیری از نیازمندان برگرفته از سیره معصومین و ائمه اطهار(ع) است و کمک مومنانه؛ روحیه دستگیری از نیازمندان را در جامعه تقویت می‌ کند.

وی افزود: حفظ عزت و کرامت انسانی در این طرح ضرورت دارد، بنابراین بسته‌ های حمایتی مقابل درب منازل خانواده های نیازمند در سطح شهر و روستاها که از قبل شناسایی شده اند، توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان نیز در حاشیه توزیع این کمک‌ های مومنانه اظهار کرد: یک‌ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌ پذیر توزیع شد.

سرهنگ علی دستوری افزود: توزیع بسته‌ های حمایتی یکی از برنامه‌ ها و رویکردهای سپاه در راستای حمایت از خانواده‌ های نیازمند به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان است، که در ماه مبارک رمضان امسال یک هزار و ۲۰۰ سبد حمایتی هر کدام به ارزش هر سبد معیشتی ۹ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب گوجه، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف این ماه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان در خصوص استمرار کمک‌ های مؤمنانه، گفت: قرارگاه همدلی و مواسات و کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) سیرجان در راستای کمک‌ های مومنانه به نیازمندان تاکنون ۱۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۸۹۰ میلیارد ریال با حمایت خیران نیکوکار بین نیازمندان توزیع کرده است و نهضت کمک‌ های مؤمنانه را به‌ صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha