پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد آن است

فرمانده سپاه لامرد در روز جهانی قدس در لامرد گفت: پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد این رژیم جعلی است که باید کالاهای آنها را تحریم کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس, مردم روزه دار لامرد مراسم روز جهانی قدس در این شهر را همزمان با سراسر کشور با بانگ رسای توحیدی مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

مردم روزه دار پس از اجتماع در میدان شهدا، به سمت مصلی الغدیر این شهر راهپیمایی کردند و شعارهایی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

سخنران این مراسم باشکوه، سرهنگ سیدمحمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بود که دقایقی پیرامون مسایل روز و قدس شریف مطالبی را بیان نمود و گفت: باید راه امام و شهیدان را ادامه دهیم و حمایت از مردم فلسطین را دستور کار قراردهیم.

فرمانده سپاه لامرد گفت: حدود ۷۵ سال قبل رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه ای که ثقل دنیا بود اعلام موجودیت کرد.

وی با بیان این مطلب که تمام حرکت پیامبر به سوی قدس بود و امام حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در دستور کار قرار دادند تصریح کرد: این منطقه در سر اتصال سه قاره قرار گرفته است و امام هم فرمودند که همه مسلمانان دست به دست هم دهند و یک سطل اب بریزند اسرائیل از بین خواهد رفت و ما این را دیر فهمیدیم و این را قرآن به ما گفته است که به زدوی این مهم محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز اسرائیل به جایی رسیده است که در جنگ ۵۲ روزه، ۲۲روزه، ۱۱ روزه و هشت روزه شکست خورد و حال توان حمله را ندارد و این وعده الهی است و اتحاد حماس، حزب الله، انصار الله، سوریه و... و دیگر کشورها در مقابل مسجدالاقصی موضع گرفته است و این جمله رهبری به زودی محقق خواهد شد.

سخنران مراسم روز قدس تاکید کرد: باید عملی وارد کارزار شد، و پاشنه اشیل اسراییل اقتصاد این کشور است و محصولات آن را باید تحریم کرد و اگر این اتفاق بیافتد به زودی نابود خواهند شد و همانطوری که خود مسولین این رژیم گفته اند فروپاشی ما نزدیک است و به۸۰ سالگی نمی رسیم و ما هم اعلام میکنیم تا چند سال آینده اثری از این رژیم را نخواهید دید.

او گفت: همانطوری که رهبری فرمودند یک روز اسرائیل دائیه دار از نیل تا فرات بود و امروز طی چهار سال چهار نخست وزیر عوض شده است و دوقطبی شدید در اسراییل در حال انجام است که خیلی ها در حال خروج از این کشور هستند و هر چه زودتر شاهد فروپاشی این رژیم غاصب باشیم.

پیش از سخنان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد قعطنامه ۸بندی روز جهانی قدس توسط یکی از خبرنگاران قرائت نمود.
خبرنگار/ محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha