اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گراش

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گراش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گراش با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حجت اسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش، محمود طاهرزاده فرماندار گراش، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای هماهنگی، تشکل‌های مردمی و فرهنگی و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت السلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گراش در این جلسه روز قدس را نمایانگر قدرت نرم جمهوری اسلامی در برابر استکبار و زورگویان عالم دانست و گفت: همه باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی این روز جهانی پای کار باشیم.

وی با اشاره به حمایت های نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی پیش از انقلاب اسلامی در حال پیشروی در منطقه و سرزمین های اشغالی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس از پیشروی این رژیم جنایتکار جلوگیری شد.

امام جمعه گراش با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته چشمگیر تر از سال‌های دیگر بود، تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام‌ خمینی(ره) پشتوانه عقلی، شرعی، عرفی و امنیتی دارد و ایشان با این نامگذاری توجه مسلمانان را به فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کردند و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان هستیم.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس نیز شاهد حضور گسترده آنان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.

فرماندار گراش در این نشست، راهپیمایی‌ روز قدس را از رویدادهای مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هرساله با حضور گسترده روزه‌داران این شهرستان برگزار می‌شود اما امسال به دلیل همنوایی با مظلومان و نمازگزارانی که به تازگی در مسجدالاقصی مورد هجمه اشغالگران رژیم جعلی و اشغالگر قدس قرار گرفتند، باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار می‌شود.

محمود طاهرزاده افزود: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود و قطعا نقش امت اسلام و همبستگی آنها و برگزاری راهپیمایی نقش اصلی در شکست توطئه‌های استکبار و غاصبان صهیونیستی دارد .

وی خاطر نشان ساخت: تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص رسانه‌ها و تشکل های مردمی و فرهنگی باید برای ترغیب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وارد میدان شوند و از همه ظرفیت ها استفاده کنند فرماندار گراش افزود: بدون تردید راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در ایران اسلامی و شهرستان گراش پیام رسایی برای این رژیم کودک کش خواهد داشت.

طاهرزاده از مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان گراش خواست تا همچون گذشته با خلق حماسه ای دیگر ضمن اظهار همراهی و همدردی با ملت فلسطین، جنایات رژیم موقت و غاصب اسرائیل را محکوم کنند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر گراش جمعه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از جلو حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) به طرف خیابان امام خمینی(ره) شروع و در ادامه به سمت حسینیه اعظم میعادگاه نماز جمعه خاتمه خواهد یافت سخنران مراسم روز قدس حجت السلام و المسلمین دکتر حائری پور خواهد بود و پس از آن قعطنامه سراسری قرائت خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha