نمایشگاه علوم قرآنی زنجان آغاز به کار کرد/ برگزاری بزرگترین رویداد مد و لباس در زنجان 

نمایشگاه کتاب زنجان با محوریت علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، امراله حسنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با کتب قرآنی - دینی و مذهبی برگزار شده است.

وی با اشاره به راه اندازی غرفه قرآن های نفیس در این نمایشگاه، افزود: کتاب های این نمایشگاه با موضوعات دینی ، علوم قرآنی و مذهبی و از آثار ۳۰ ناشر برتر در سطح کشوراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این کتب ها با تخفیف 20 تا 40 درصدی در این نمایشگاه عرضه می شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب در محل فرهنگسرای امام خمینی زنجان دایر است.

حسنی ادامه داد: همچمین در حاشیه این نمایشگاه، علاوه بر عرضه محصولات فرهنگی، از هنرمندی هنرمندان خوشنویس و بداهه نویس نیز استفاده شده است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد مد و لباس در روزهای آینده در زنجان گفت: این رویداد در روزهای ۶ و ۷ و ۸ اردیبشهت ماه در مجتمع اشراق زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha