اعلام محدودیت های ترافیکی استان کرمان در تعطیلات پایانی نوروز

بنا بر اعلام پلیس راه استان کرمان، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده‌ های استان، در تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۲ تشریح و بر رعایت دقیق این محدودیت ها تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ همزمان با تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۲ با توجه به افزایش ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محمولات ترافیکی و همچنین تردد کلیه خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت ۷ روز جمعه یازدهم فروردین تا ساعت ۷ روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه ممنوع می باشد.

در محور کرمان-شهداد(سیرچ)تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۱۲ از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و متقابلا از سمت سیرچ به سمت کرمان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به صورت یک طرفه صورت می‌ پذیرد.

در محور کرمان_ کوهپایه نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۱۲ از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز از سمت کوهپایه به سمت کرمان به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

در محور"دارزین-_ دهبکری"نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۱۲ از سمت دو راهی دارزین(محور بم) به سمت "دهبکری" یک طرفه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از سمت دهبکری به سمت محور بم(دو راهی دارزین)به صورت یک طرفه صورت خواهد گرفت.

در محور سیرجان–بافت هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۱۲ از سمت سیرجان به سمت بافت یک طرفه و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز به صورت بالعکس یک طرفه خواهد بود.

گفتنی است؛ تردد انواع تریلر، کامیون،کامیونت حامل مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ سیزدهم فروردین از این محدودیت ها، مستثنی ذکر شده است.

با این وجود ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه هایی که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا شده نیز اعمال می گردد.

انتهای پیام/

پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha