توزیع ۴۰۰ بسته غذایی در بین خانواده های نیازمند ماهنشان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح" پویش هلال رحمت"  در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حسن شکری با اشاره به اجرای طرح" پویش هلال رحمت " اظهار کرد: این پویش با شعار" نوروز با نوعدوستی، رمضان با مهربانی" در خصوص حمایت و مشارکت در تامین بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار راه اندازی شده است.

شکری یادآوری کرد: حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی خانواده های کم برخوردار یکی از برنامه های راهبردی جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: در سال جدید و همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسته های غذایی از محل کمک های خیرین و نیکوکاران داوطلب هلال احمر شهرستان و همکاری خانه هلال کمیته امداد ماهنشان برای خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی تهیه و توزیع شد.

شکری با اشاره به اینکه بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار در روستاهای سهند علیا، سهند سفلی و در شهر ماهنشان توزیع شد اظهار کرد: هر بسته غذایی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، روغن پخت و پز، رب گوجه فرنگی، ماکارونی سویا، نودالیت مرغ و چهار قلم بهداشتی به ارزش هشت میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بود.

وی اظهارداشت: پیش از این نیز در دهه فجر سال گذشته ۱۲۰ بسته غذایی در روستای قره گل توزیع شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha