پایگاه امدادی شهرستان خدابنده نیاز جدی به خودروی نجات دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با تصویب بودجه ۱۴۰۱و ۱۴۰۲،خرید آمبولانس در خرداد ماه امسال در سطح کشور خریداری خواهد شد که خودروی نجات در شهرستان خدابنده برای تجهیز پایگاه ها یک نیاز جدی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، سید قاسم موسوی شامگاه سه شنبه در دیدار نماینده مردم شهرستان خدابنده درمجلس شورای اسلامی با امدادگران در پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس برنامه های رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ۶ ماهه دوم سال گشایشی در بیمه تامین اجتماعی و رفاهی نجاتگران انجام شد.

وی اظهارداشت: در زمان حاضر هزینه های ایاب و ذهاب نجاتگران داوطلب همزمان با حقوق کارکنان واریز می شود که امید داریم این روند ادامه داشته باشد و به سمت سیستم ایده آل حرکت کنیم و به لحاظ سطح علمی - آموزشی و فضاهای ساختمانی نجاتگران را ارتقا دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه با تلاش های نماینده شهرستان خدابنده در مجلس مرکز فیزیوتراپی شهرستان خدابنده تجهیز شد، خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی دستگاه های مورد نیاز و پیشرفته تر نیز خریداری و این مرکز مجدد تجهیز خواهد شد.

موسوی ادامه داد: با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با تصویب بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، خرید آمبولانس در خرداد ماه امسال در سطح کشور خریداری خواهد شد که خودروی نجات در شهرستان خدابنده برای تجهیز پایگاه ها نیاز جدی است.

وی بااشاره به طرح حمایتی – درمانی گفت: سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح استان زنجان جذب کردیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha