تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ ساز در ایام نوروز

استاندار کرمان، گفت: در ایام نوروز جهت ایمن‌ سازی جان مسافران، اعمال مقررات و تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ ساز و رانندگان پرخطر بیشتر از سایر موارد، مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، در جلسه ستاد راهبری ایمنی، حمل و نقل و ترافیک استان با اشاره به آغاز طرح نوروزی اداره کل راهداری در محورهای مواصلاتی استان، گفت: این طرح از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و برای انجام بهتر این طرح همه دستگاه‌های مربوطه در قالب شیفت های مختلف در آماده‌ باش کامل هستند.

وی، اعمال مقررات و تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و رانندگان پرخطر را برای ایمن‌ سازی جان مسافران نوروزی مورد تاکید قرار داد.

استاندار کرمان، محورهای مواصلاتی جنوب استان را به دلیل شرایط آب و هوایی از پرترددترین محورها برشمرد و تاکید کرد: نقاط حادثه‌ خیز به خصوص در محورهای جنوبی استان آشکارسازی و به فرمانداران و بخشداران اطلاع‌ رسانی شود.

فداکار بیان کرد: گزارشاتی از آب و هوای جاده‌ های استان و همچنین ترافیک جاده‌ ها و نکات ایمنی برای کاهش سوانح جاده‌ ای و غیره نیز از طریق صدا و سیما اطلاع‌ رسانی شود.

وی؛ استفاده از ظرفیت دستگاه‌ های اجرایی برای دریافت خودرو و همچنین استفاده از همکاری گروه‌ های جهادی در کنترل وضعیت راه‌ ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: آمادگی بیمارستان‌ ها و کادر درمان، تقویت و توانمندسازی اقدامات عملیاتی و امدادی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ های دستگاه‌ ها برای کمک به این دستگاه‌ ها برای کاهش تصادفات لازم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha