رتبه اول استان کرمان در زمینه اقامتگاه های بومگردی/ آمادگی ۳۴۰ اقامتگاه جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به رتبه اول این استان در زمینه اقامتگاه های بومگردی گفت: ۳۴۰ اقامتگاه بومگردی با ۵ هزار و ۱۷۲ تخت در سراسر استان، آمادگی لازم جهت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: استان کرمان در زمینه داشتن اقامتگاه‌ های بومگردی دارای رتبه اول کشور است و به همین ترتیب می‌ تواند تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را میزبانی کند.

وی افزود: ۳۴۰ اقامتگاه بومگردی با ۵ هزار و ۱۷۲ تخت در سراسر استان، آمادگی لازم جهت میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی دارد.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، تصریح کرد: تعداد بالای این اقامتگاه‌ ها موجب شده که بین مدیران آنها در زمینه ارتقای کیفیت خدمات رقابت ایجاد شود، بطوریکه در کمتر اقامتگاهی می‌ بینید که دارای غرفه صنایع‌ دستی و محصولات طبیعی نبوده و پرسنل آنها آموزش‌ های لازم را در خصوص میزبانی از مهمان‌ های نوروزی ندیده باشد.

فعالی بیان کرد: خوشبختانه در دورترین نقطه استان مکانی برای اقامت گردشگران و مسافران وجود دارد که با دلگرمی پذیرای آنها خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد اقامتگاه‌ های بومگردی در شهرستان کرمان، بافت، زرند، جیرفت و شهربابک قرار دارد؛ که نظارت بر آنها از یک ماه گذشته آغاز شده و تا پایان ۱۳ فروردین‌ ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha