کلاس های درس مدارس تا ۲۸ اسفند ماه دایر خواهد بود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: کلاس های درس در مدارس تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ دایر خواهد بود و مدیران مدارس تا روز آخر باید کنار دانش آموزان باشند، همچنین با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا رعایت اصول بهداشتی در مدارس ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن منوچهری نژاد در دوره آموزشی مجازی کارگروه سلامت و ایمنی در راستای کاهش مخاطرات در چهارشنبه آخر سال، گفت: راهبرد مراسم چهارشنبه سوری امسال "چهارشنبه شاد، اصیل و ایمن" است؛ که باید همه تدابیر و برنامه ریزی ها برای کاهش مخاطرات در چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شود.

وی افزود: ضرورت دارد دانش آموزان با نظارت والدین در این مراسم شرکت کنند، والدین باید زمینه تخلیه هیجانات دانش آموزان را فراهم کنند و در این مراسم کنار فرزندان باشند تا آسیب نبینند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: محتواهای مفیدی توسط دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و...در این خصوص تولید شده، که در فضای مجازی منتشر می شود و در اختیار دانش آموزان، اولیا و مدیران مدارس قرار می گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان؛ بهره مندی از ظرفیت سفیران سلامت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فروش و حمل مواد محترقه جرم است و پیگرد قانونی دارد و در این زمینه بر اساس دستورالعمل ها عمل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: کلاس های درس در مدارس تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ دایر خواهد بود و مدیران مدارس تا روز آخر باید کنار دانش آموزان باشند، همچنین با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا رعایت اصول بهداشتی در مدارس ضرورت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha