تشکیل کمیته‌های نظارت بر بازار عید فارس

بازار نوروز و ماه رمضان توسط کمیته‌های مختلف فارس نظارت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، استاندار فارس گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز، کمیته‌های تولید و تأمین، توزیع و نظارت در ستاد تنظیم بازار ایجاد شود و هر کمیته، وظایف محوله را دنبال کند.
ایمانیه با بیان اینکه کمیته تولید و تأمین باید با روش های مختلف اقلام مورد نیاز را تامین کند ادامه داد: بعضی از محصولات، درون استان، بعضی خارج از استان و اندک شماری از خارج کشور تأمین شود که وظیفه این کمیته به کارگیری تدابیر و روش‌های تأمین اقلام مورد نیاز بازار استان است.
وی گفت: کمیته توزیع وظیفه پخش اقلام مورد نیاز مردم در بازار را به عهده دارد که تعاونی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تربار، فروشگاه‌های دولتی، فروشگاه‌های امین و عرضه مستقیم کالا با تدابیر مناسب برای ارائه خدمت مناسب به مردم در کنار هم قرار می گیرند.
استاندار فارس ادامه داد: نمایندگانی از بسیج اصناف، صمت، دادستانی، تعزیرات، اتاق اصناف و دستگاه‌های مرتبط نظارتی در کمیته نظارت عضو شوند و بر بازار مردم در شب عید و ماه مبارک رمضان نظارت کنند.
ایمانیه گفت: ستاد تنظیم بازار و کمیته‌های تشکیل شده باید بر اقلام اساسی مورد نیاز مردم تمرکز کنند و اقدامات آن‌ها به اطلاع مردم رسانده شود
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های بلندمدت ارزش و اثرات بهتری در کنترل بازار خواهد داشت، ادامه داد: درکنار توجه به مایحتاج مردم، به تولیدکنندگان هم توجه و در صورت درخواست تولیدکنندگان کمیته‌ای برای تعدیل قیمت‌ها تشکیل شود و با هماهنگی مسئولان کشوری نسبت به بررسی قیمت‌ها اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha