کشف انبار احتکار لوازم خانگی و وسایل پلاستیکی در جیرفت 

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی و وسایل پلاستیکی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدعلی توکلی اظهار داشت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، با رصد انبار های حاشیه شهر موفق شدند یک انبار لوازم خانگی و وسایل پلاستیکی را که در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نیست را کشف کنند.

وی افزود: ارزش کالاهای کشف شده در این انبار ۴میلیارد و ۲۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، که پرونده پس از تشکیل، برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه سامانه جامع انبارها برای ثبت انبارهای مختلف طراحی و دسترسی به آن بسیار آسان است، تصریح کرد: عدم ثبت انبار در این سامانه به منزله احتکار تلقی خواهد و با مالک متخلف آن طبق قانون رفتار خواهد شد.

توکلی با بیان اینکه همه انبارها و موجودی، ورودی و خروجی آن ها باید در سامانه جامع انبارها ثبت شود، تأکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دارندگان انبارهایی که ثبت این سامانه نشده باشد طبق قانون رفتار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان و در شرایطی که کشور با تحریم های ظالمانه ای روبرو است، با هدف جلوگیری از احتکار اجناس، به صورت مداوم در حال رصد بازار و انبار های مختلف در جنوب کرمان است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه همه متصدیان و فروشندگان، باید انبار کالای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نمایند، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند وجود انبارهای مشکوک، گران فروشی، کم فروشی، احتکار و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ خبر دهند, تا رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha