تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و سرمایه گذاری

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی استانداری کرمان؛ گفت: از نکات مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌ گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌ گذاری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صادق سلطانی نژاد در نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی استان کرمان، با ارائه گزارشی از روند کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی در استان گفت: از نکات مهم کشور، رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌ گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌ گذاری است.

وی افزود: از دستگاه‌ های اجرایی می‌ خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه‌ های اجرایی مغایر قانون است معرفی و رسیدگی شود.


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بیان کرد: دستگاه‌ های اجرایی که توان حمایت از سرمایه‌ گذاران خارجی‌ در بخش‌ های کشاورزی، صنعت و معدن را دارند، اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای سرمایه‌ گذار، طرح‌ ها را به مرحله اجرا برسانیم.

تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و سرمایه گذاری

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان نیز در این نشست، خطاب به دستگاه‌ های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌ گذاران گفت: سازمان سرمایه‌ گذاری ظرفیت فوق‌ العاده‌ ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌ گذاری تلاش کنیم.


امیر حسن زاده تاکید کرد: سرمایه‌ گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند، تبصره‌ های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود.


وی خاطرنشان کرد: دنیای کنونی، دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است، سرمایه‌ گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش‌ های گردشگری‌، کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه‌ گذاری استان هستند، این ارتباط تجاری همواره ‌برقرار شود.

نشست کسب و کار سرمایه‌ گذاری خارجی ۸ اسفند به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و سرمایه‌ گذاری استان و تعدادی از دستگاه‌ های اجرایی در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha