آخرین وضعیت وزیر ورزش و سایر مصدومان حادثه سقوط بالگرد/ جای نگرانی نیست

رئیس اورژانس کرمان، گفت: سطح هوشیاری وزیر ورزش مختصری بالاتر اومده و همچنان در ICU بستری است. جای نگرانی وجود ندارد و با گذر زمان بهبودی حاصل خواهد شد و در حال حاضر نظر پزشکان این است که وزیر ورزش نیاز به جراحی ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته بالگرد وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خودم شخصاً از صبح به بیمارستان آمدم و از همه مصدومان این حادثه عیادت کردم. شکر خدا حال همه مصدومان به جز ۲ نفر رو به بهبود است.

وی ادامه داد: علی جوادی و حبیب ستوده نژاد؛ مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ های تهران و آذربایجان شرقی که دیشب سطح هوشیاری پایین داشتند، این هوشیاری امروز به سطح خوب و به عدد ۱۵ است، که با آن‌ ها صحبت هم کردم و فقط شکستگی و پارگی از ناحیه صورت دارند که با گذشت زمان بهبود خواهند یافت.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: از ۱۸ مصدومی که به بیمارستان باهنر منتقل شدند ۳ نفر مرخص از جمله مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد طی دیشب و صبح امروز ترخیص شدند و ۱۵ نفر بستری هستند، که اکثر مصدومان دچار شکستگی هستند و حال عمومی‌ شان مساعد است. همه آنها تحت نظر بوده و هوشیار هستند و جای نگرانی وجود نداد و بعضی از آنها که نیاز به جراحی دارند؛ همکاران ما از صبح امروز جراحی‌ها را آغاز کرده اند، که روند درمان آنها در حال انجام است.

دکتر صابری افزود: در این میان وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان هستند که شرایط خوب ندارند و هنوز هیچ تغییر در وضعیت آن‌ها نداشتیم. سطح هوشیاری آنها اکنون ۸ و ۹ است، ولی نیاز به عمل جراحی و جای نگرانی نیست و در روزهای آینده شرایط آنها هم به مرور بهتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: طبق هماهنگی‌ هایی که صورت گرفته بود هواپیمای اورژانس کشور ساعت ۷ شب روز گذشته وارد فرودگاه کرمان شد؛ تا اگر مصدومی نیاز به انتقال داشته باشد به سرعت انجام شود که خوشبختانه تا این لحظه نیاز به انتقال هیچ کدام از مصدومان نبوده است. چرا که تمام امکانات لازم برای درمان مصدومان در بیمارستان باهنر شهر کرمان وجود دارد.

رئیس اورژانس کرمان یادآور شد: با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم در این خصوص صحبت کردم صحبت کردم و هواپیمای اورژانس تا ساعتی دیگر کرمان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

دکتر صابری عنوان کرد: نیازی به انتقال مصدمان به شهرهای دیگر وجود ندارد . تمام امکانات و پزشکان در بیمارستان وجود دارد. هواپیمای اورژانس از دیشب در فرودگاه بوده و تا ساعاتی دیگر هم حضور خواهد داشت، ولی نظر به اعزام هیچ کدام به تهران نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری وزیر مختصری بالاتر اومده و همچنان در ICU بستری است. جای نگرانی وجود ندارد و با گذر زمان بهبودی حاصل خواهد شد و در حال حاضر نظر پزشکان این است که وزیر ورزش نیاز به جراحی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha