رئیس کل دادگستری استان کرمان: مردم بزرگترین حافظ و نگهبان این نظام هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان، گفت: دشمنان مطمئن باشند این نظامی هست که مردم خودشان آن را به وجود آوردند و هزینه‌ های این نظام را تا امروز پرداخت کرده‌ اند؛ به طور قطع این مردم خودشان بزرگترین محافظ و نگهبان این نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان این است که توطئه‌ ها و نقشه‌ های آنان برای جدا کردن مردم از این نظام و انقلاب شکست خورده است و در آینده هم شکست می‌ خورد.

وی افزود: دشمنان مطمئن باشند این نظامی هست که مردم خودشان آن را به وجود آوردند و هزینه‌ های این نظام را تا امروز پرداخت کرده‌ اند؛ به طور قطع این مردم خودشان بزرگترین محافظ و نگهبان این نظام و انقلاب هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت بزرگ و رشید ایران به این راهپیمایی بزرگ و سراسری آمدند تا یک بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام بزنند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه حضور مردم در این راهپیمایی پیام های مهمی دارد، خاطرنشان کرد: پیام این حضور مردم برای دوستان انقلاب، پیام امید و حضور همیشگی و گسترده در این راهپیمایی‌ ها و پشتوانه بودن مردم از این نظام جاودانه اسلامی است و اینکه هیچگاه مردم پشت نظام را خالی نمی‌ کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان: مردم بزرگترین حافظ و نگهبان این نظام هستند

دادستان کرمان: مردم تا آخر پای نظام ایستاده اند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم کرمان با تاسی به‌ مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر حفظ و حراست از این حرم و پایبندی به آرمان‌ های شهدا حضوری گسترده و دشمن‌ شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دارند.

مهدی بخشی بیان کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این برهه حساس نشان می‌ دهد؛ همچنان پایبند به ارزش‌ ها و پشتیبان این نظام هستند و تا آخر پای این نظام ایستاده‌ اند و استکبار نمی‌ تواند چشم‌ طمع به این نظام داشته باشد.

وی افزود: این حضور باشکوه و حماسی مردم کرمان در راهپیمایی امروز نشان داد، دست خداوند با جماعت هست و خدا فرموده است، جماعتی که سبب عصبانیت دشمن شود، ثواب برایش نوشته می‌شود و ما در این مقطع کنونی به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده‌ایم تا نشان دهیم، پشت نظام اسلامی و ارزش‌ها و با ولایت هستیم تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسانیم./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha