حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وجوب عینی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نوع وجوب عینی است و بر همه واجب است مقدمات حضور در این راهپیمایی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، آیت‌الله علی خاتمی روز جمعه در آئین افتتاحیه همزمان ۱۱۸ طرح عمران شهری استان زنجان در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود اظهارکرد: بعد از فتنه ۱۴۰۱ دشمن کاملا حساب شده و مهندسی شده انتظار نتیجه دلخواه داشتند ولی منتها به لطف پرودگار توطئه هایشان با حضور مردم در صحنه و عنایت پرودگار شکست خورد.

وی با بیان اینکه عنایت پرودگار زمانی شامل حال انشان می‌شود که قدمی در راه بگذارد و حرکتی داشته باشد افزود: برای هدف و آرمان‌ها باید تلاش کرد والا در خانه نشستن چیزی درست نمی‌شود بلکه باید تلاش و کوشش مستمر و هدفمند باشد خداوند یاریگری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدد و امداد خداوندی وقتی است که قواعد حرکت رعایت شود افزود: مردم امروز ما با مردم قبل
انقلاب بسیار متفاوت است چراکه قبل از انقلاب مردم مدیران ارشد را در بین خودشان نمی‌دیدند و حق مالکیت فقط برای حکام بود.

حجت الاسلام خاتمی بیان کرد: مسئولان در خاکریز نخست خدمتگزاری به مردم هستند و باید با دقت بیشتری درخدمت مردم باشند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نوع وجوب عینی است افزود: اگر بتوانیم حتی یک نفر را به این راهپیمایی دعوت بر حضور راهپیمایی کنیم بر همه واجب است و باید مقدمات حضور را فراهم کنیم.

این مسئول تأکید کرد: بیایید دلسوزی برای منافع ملی را از آمریکایی ها یاد بگیریم چرا که اقتدار ملی است و دین ما از بالاتر را گفته است و باید برای اقتدار ملی فکر کنیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha