بارش برف و فعال بودن اکیپ های راهداری در محور جیرفت _جبالبارز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت گفت: بارش برف از شب گذشته در محور جیرفت_، جبالبارز آغاز شده است، همچنین در محدوده تونل آذر تا اسفند، قسمتی از اسفندقه هم برفی شده است و نیروهای راهداری ۳ اکیپ در این محدوده فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی امیر حیدری، گفت: در حال حاضر ۳ اکیپ راهداری در گردنه برفگیر جبالبارز به سمت تونل اسفند فعال هستند و از سب گذشته چندین مرحله عملیات برف روبی محور را انجام داده اند.

وی از اعزام یک اکیپ راهداری به محور اسفندقه خبر داد و افزود: با توجه به بارش برف نزولات آسمانی در این منطقه به ویژه در محدوده تنگ سرگز اسفندقه یک اکیپ راهداری در این محور فعال شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت، از فعال بودن ۲۰ نیروی راهدار در عملیات برف روبی در محورهای جیرفت خبر داد و تاکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم با توجه به بارش برف در محور جیرفت _جبالبارز جوانب احتیاط را رعایت و از سبقت های غیر مجاز با توجه به لغزندگی محور و کاهش دید جدا خودداری کنند.

امیر حیدری از باز بودن‌ محور جیرفت_جبالبارز خبر داد و تصریح کرد: رانندگان در صورت مشاهده دستگاه های راهداری در محور که مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند، حتما جوانب احتیاط را رعایت و فاصله لازم را با این دستگاه ها رعایت کنند تا عوامل راهداری بتوانند عملیات راهداری را انجام دهند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب رمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha