کشف ۴۷ تن آرد و گندم قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی ماموران امنیت اقتصادی استان ۲۵ تُن آرد ، ۱۵ تُن گندم و ۷ تُن جو قاچاق و احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،‌سرهنگ حسین بدری با اعلام این خبر اظهارکرد: دراجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و در اجرای اهداف و برنامه های راهبردی فراجا طرح مقابله با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با قاچاق کالاهای اساسی به اجرا در آمد، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی متهمی که اقدام به قاچاق آرد در این استان می کرد شدند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه اظهار داشت: این فرد که با خرید آرد به نرخ دولتی آن را با نرخ آزاد به استان های همجوار عرضه می کرد با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین بارگیری ۲۵ تن آرد دستگیر شدند.

سرهنگ بدری در ادامه همچنین از کشف ۱۵ تن گندم و ۷ تن جو احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک انبار شخصی خبر داد و گفت : بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه آرد، گندم و جو کشف شده تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شد افرود: در این راستا همچنین متهمان نیز به مراجع قضائی معرفی شدند و از شهروندان خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha