نگاه اسلام به شخصیت زن، بالاترین و باارزش ترین نگاه است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، جایگاه زن و مادر در دین اسلام را متعالی دانست و خاطرنشان کرد: نگاهی که اسلام و قرآن در گفتار ائمه اطهار(ع) در خصوص زن دارد، بالاترین و با ارزش‌ ترین نگاه به زن است. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ زاده در نشست آموزشی انسان‌شناسی و انسان‌سازی به روایت آیات اسلامی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری که در محل استانداری کرمان برگزار شد،ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، به برنامه‌ های دهه مقاومت در استان اشاره و عنوان کرد: دهه مقاومت رویداد بزرگی برای استان بود و دل آزادیخواهان، مسلمانان و همه کسانی که دل در گرو نظام و شهدا و انقلاب دارند را معطوف به استان کرمان کرد.

وی ابراز داشت: استان کرمان در این دهه خوش درخشید و اسم کرمان در جهان مطرح شد، صدها هزار زائر در این ایام به کرمان سفر کردند و ۱۵۰ هزار نفر اسکان داده شدند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، با اشاره به وجوه شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی باعث تکرار نشدن تاریخ شد و با مدافعین حرم از قبور مطهر اهل بیت(ع) محافظت کردند و به همین دلیل مهر حاج قاسم در دل همه مردم است.


بیگ زاده، جایگاه زن و مادر در دین اسلام را متعالی دانست و تصریح کرد: نگاهی که اسلام و قرآن در گفتار ائمه اطهار(ع) در خصوص زن دارد، بالاترین و با ارزش‌ ترین نگاه به زن است.


وی خاطرنشان کرد: مکتب اسلام زن و مرد را مکمل یکدیگر دانسته و هیچگاه در جامعه مرد موفقی را نمیتوان بدون وجود یک زن صالحه موفق در کنار آن دید و بالعکس.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha