عشق و ارادت مردم به سردار سلیمانی حاصل زحمات و اخلاص این شهید است

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس صبح امروز در ابتدای سفر خود به دیار کریمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و اظهار کرد: عشق مردم به حاج قاسم، در واقع حاصل زحمات، اخلاص و رفتار حاج قاسم است که امروز می بینید اینگونه مردم خودشان برای زیارت سردار دل ها می آیند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمد باقر قالیباف در حاشیه زیارت مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، درباره اخلاص شهید سلیمانی، گفت: من دیروز در نشست کنفرانس بین المللی شهید سلیمانی گفتم؛ شهید سلیمانی چون انسان صادق و انسان مخلصی بود زندگی این مرد پر برکت شد؛ یعنی هم برکت مادی و معنوی که در این دنیا و هم در آخرت نصیب او شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی انسانی صادق و مخلص و سراسر زندگی او نیز پربرکت بود، افزود: این عشق مردم در واقع حاصل زحمات، اخلاص و رفتار حاج قاسم است، که امروز می بینید اینگونه مردم خودشان برای زیارت سردار دل ها می آیند.

رئیس مجلس گفت: امیدواریم از اخلاص و صمیمیت و صفای حاج قاسم نصیب همه ما بشود. اخلاص شهید سلیمانی باعث شده مردم چنین به این شهید توجه کنند، او صادق و مخلص بود و به همین دلیل به این جایگاه رسید.

قالیباف ادامه داد: اینکه اینگونه مردم برای قدردانی از حاج قاسم به میدان می آیند نتیجه تلاش‌ های بی وقفه شهید سلیمانی برای مردم بود.

وی بیان کرد: مردم امروز پای کار انقلاب هستند و انشالله که ما مدیران بتوانیم قدر مردم را بدانیم و نسبت به مردم به درستی انجام وظیفه کنیم.

رئیس مجلس تصریح کرد: مردم ما هم نشان دادند که مردم قدرشناسی هستند و انقلاب شان، رهبری شان و ایران شان را دوست دارند و ان شاء الله ما مدیران هم بتوانیم قدردان این مردم را بدانیم و نسبت به آن ها به درستی انجام وظیفه کنیم.

قالیباف گفت: امروز توفیقی برای من بود و خودم را مکلف می دانستم که بتوانم حداقل در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم، که شما می بینید این روزها همه به خاطر سردار دل ها شهید سلیمانی به زیارت ایشان آمده اند.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی، انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و یک فرمانده و عزیزی بود که افتخار و عزت را برای جهان اسلام فراهم کرد.

رئیس مجلس در مورد علت ارادت مردم به شهید سلیمانی عنوان کرد: اخلاص شهید سلیمانی علت این اراده است، چون انسانی صادق و مخلص بود و زندگی او پراز برکت بود.

قالیباف تصری کرد: تلاش و زحماتی که شهید سلیمانی انجام داد؛ موجب شد که مردم امروز به او ارادت داشته باشند، مردمی که پای انقلاب، رهبر و کشورشان هستند و میهن شان را دوست دارند.

وی اظهار داشت: جا دارد از همه زواری که در این شرایط و در این هوای سرد، اینجا تشریف می آورند و از همه کسانی که اینجا از زوار پذیرایی و به آن ها رسیدگی می کنند؛ تقدیر و تشکر کنم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما به گونه ای عمل کنیم که یاد شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیش ببریم و همه ما از صداقت، صفا، اخلاص و برکات حاج قاسم بهره مند شویم.

همچنین سردارقاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نیز با حضور در گلزار شهدا به مقام شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

رئیس مجلس وارد استان کرمان شد/ ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار سلیمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha