ارتش در بدترین شرایط جوی، توانمندی خود را به نمایش گذاشت

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ارتش در بدترین شرایط جوی و با توجه به جنس خاص خاک و با وجود بارش های شدید باران توانست توانمندی خود را به نمایش گذاشت و به خوبی و به نحو شایسته این رزمایش را برگزار کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از قرارگاه رسانه‍ای رزمایش، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانییاء(ص) با حضور در منطقه رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی زمینی ارتش در این رزمایش گفت: نیروی زمینی در بدترین شرایط جوی و با توجه به جنس خاص خاک و وجود بارش های شدید باران، توانمندی خود را به نمایش گذاشت و به خوبی و به نحو شایسته این رزمایش را برگزار کرد.


وی ادامه داد: البته ارتش باید همیشه آماده رزم در هر شرایطی باشد و الحمدالله امروز با وجود اینکه شرایط جوی استثنایی بود به نحوی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی من چنین شرایطی را به یاد ندارم، نیروی زمینی به بهترین شکل ماموریت محوله را انجام داد.
جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با تقدیر از شرکت کنندگان در رزمایش، تصریح کرد: ارتش بحمدالله با کیفیت و با اقتدار ماموریت محوله در این رزمایش را اجرا کرد و در برابر شرایط سخت جوی خم به ابرو نیاورد و تمام تجهیزات از جمله توپخانه، زرهی، هوانیروز، نیروهای پیاده، سامانه‌های پدافندی، یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و انواع هواپیماها را در شرایط دشوار و در رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش مورد بهره برداری عملیاتی قرار داد.


سرلشکر حسنی سعدی در پایان بیان کرد: جای شکر دارد که ارتش بتواند در یک چنین شرایطی توانمندی خودش را از هر لحاظ ارائه کند، توجه داشته باشید که شرایط جوی ویژه ای حاکم بود، ولی ارتش و کارکنان شریف آن به این شرایط توجه نداشتند و در پی اجرای ماموریت خود بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha