فرماندار گراش: بسته های حمایتی با اختصاص اعتبارات ویژه به جوانان کارآفرین و جویای کار

محمود طاهرزاده فرماندار گراش: بسترهای لازم برای راه اندازی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گراش فراهم است و به عنوان یک دغدغه جدی نیاز است این مهم در دستور کار قرار گیرد.



فرماندار گراش در این دیدار از مدیر عامل صندوق کارآفرنی امید در استان فارس ورود جدی تر و قوی تر این صندوق در راستای کارآفرینی، اشتغال و تولید را خواستار شد و گفت: بسترهای لازم برای راه اندازی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گراش فراهم است و به عنوان یک دغدغه جدی نیاز است این مهم در دستور کار قرار گیرد

محمود طاهرزاده با تاکید بر رفع موانع بر سر راه کارآفرینان در شهرستان، اظهار داشت: ضروریست در حوزه شهرستان گراش با ورود جدی صندوق، حمایت از کارآفرینی و اشتغال قوت گیرد و بسته های حمایتی با اختصاص اعتبارات ویژه به جوانان کارآفرین و جویای کار معرفی شود تا زمینه اشتغال نو و فرصت های شغلی جدید برای این منطقه که با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند فراهم شود.

وی با اشاره به پتانسیل سرمایه گذاری در شهرستان گراش، اضافه کرد: توانمندی جوانان در حوزه مهارت آموزی و کسب و کار و همچنین ظرفیت های ایجاد اشتغال در مجموعه‌هایی همچون صندوق کارآفرینی امید باید مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان تامین شود.

فرماندار گراش در ادامه با ابراز گلایه از عدم راه اندازی صندوق کارآفرینی امید در شهرستان و ایجاد فرصت های شغلی برابر، خاطر نشان ساخت: میزان اشتغال ایجاد شده با تسهیلات این صندوق در شهرستان نامطلوب است و باید روند توسعه این مرکز در شهرستان لمس شود و در این خصوص، فرمانداری نیز صندوق را همراهی خواهد کرد.

وی همچنین برای آگاهی از ظرفیت و پتانسیل شهرستان و رفع موانع پیش رو از مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید دعوت کرد تا به شهرستان گراش سفر کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha