بخش میراث فرهنگی و راهداری کوهبنان نیاز به توجه ویژه دارد

فرماندار کوهبنان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با تاکید بر نیاز این شهرستان به پزشکان متخصص، تعویض لوله‌ های آب و تیرهای برق خسارت دیده از سیل، گفت: جهت بخش های میراث و راهداری نیاز به عنایت ویژه هست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، صبح چهارشنبه ۹ آذر ماه در شورای اداری شهرستان کوهبنان مردم داری را هسته اصلی کار مدیریتی دانست و گفت: مردم مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

علی بیگ‌ زاده، خط و مشی‌ دولت سیزدهم برای حکمرانی اسلامی را حول ۵ محور بیان و تصریح کرد: عدالت‌ محوری اولین خط و مشی دولت برای ادای وظیفه است، که در همه فعالیت‌ های توسعه‌ ای، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، محرومیت‌ زدایی، منابع انسانی و غیره باید مدنظر باشد.


وی؛ انقلابی گری، مردمداری، قانونمداری، پاکدستی و فساد ستیزی را دیگر محورهای تاکیدی دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه دار است و ستون خیمه انقلاب ولایت است، باید به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) و امامین انقلاب است، احترام بگذاریم.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و باید روحیه انقلابی‌ گری را همیشه در وجود خود داشته باشیم.


بیگ‌ زاده گفت: در روایات عنوان شده که خداوند اگر برای کسی خیر بخواهد، حاجت بندگان را در دست او قرار می‌ دهد. مردم ولی نعمت ما هستند و فسلفه وجودی ما این است که خادم مردم باشیم که در تمام صحنه‌ ها حاضر بوده و سختی‌ ها و کمبودها را تحمل و جنگ را اداره می‌ کنند.


وی تصریح کرد: مردم داری را باید جزء هسته اصلی کار مدیریتی خود قرار دهیم. مردم مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان همچنین گرامیداشت هفته بسیج را گرامیداشت همه خوبی‌ ها دانست و بر ارتباط مستمر مدیران با خانواده شهدا و دیدار و سرکشی از آنها تاکید و خاطرنشان کرد: ارزش‌ های انقلاب، نظام و دفاع مقدس باید به جوانان انتقال دهیم.


فرماندار کوهبنان نیز گفت: در خرمدشت مشکلات مربوط به زمان سیل برطرف شده و قنوات خسارت دیده لایه روبی گردیده و ۸ میلیارد تومان جهت احداث سیل‌ بند بالا دست دهستان تخصیص داده شده است.


مجید توکلی؛ نیاز این شهرستان به پزشکان متخصص، تعویض لوله‌ های آب و تیرهای برق خسارت دیده از سیل را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش میراث و راهداری نیاز به عنایت ویژه دارد.


وی افزود: ساماندهی گلزار شهدای کوهبنان و طغرالجرد هم در دستور کار قرار دارد. همچنین معدن هشونی غربی در جریان سیل خسارت جدی دیده و بر اثر گل و لای لوله های تهویه سدجور مسدود شده است؛ در حالی که شرکت تعاونی سدجور ۲۰۰ عضو دارد، که باید در راستای آبگیری و فعال شدن کشاورزی شهرستان اقدام شود.


گفتنی‌ است، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با همراهی تعدادی از مدیران ستادی استانداری در سفر به شهرستان کوهبنان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و زیارت امامزاده سلیمان شاه، با خانواد شهید"محمدرضا محمدحسنی" کوچکترین شهید کوهبنان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از سختمان و سالن مدیریت بحران فرمانداری این شهرستان نیز بازدید کرد.

بخش میراث فرهنگی و راهداری کوهبنان نیاز به توجه ویژه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha