۱۸ مددجوی زندانی در سیرجان به آغوش خانواده بازگشتند

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان. گفت: با کمک شوراهای حل اختلاف، بیش از ۳ هزار پرونده به صلح و سازش مختومه شده و ۱۸ مددجوی زندانی نیز به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی با قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف که بی بدیل در امر صلح و سازش فعالیت می کنند، اظهار داشت: طی۶ ماه اول سالجاری با همت و پشتکار شوراهای حل اختلاف شهرستان سیرجان، تعداد ۳ هزار و ۱۴۳ فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

وی افزود: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ در شورای حل اختلاف شهرستان سیرجان، از ۱۱ هزار و ۹۶۴ فقره پرونده وارده، تعداد ۱۱ هزار و ۷۵۱ فقره پرونده مختومه شده است.

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان، تصریح کرد: نسبت پرونده های مصالحه شده نسبت به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی ۴۱ درصد می باشد.

حجت الاسلام محمدی، عنوان کرد: در شعبه اجرای احکام سیرجان طی ۶ ماه گذشته هزار و ۱۸۳ فقره پرونده مختومه شده است. همچنین شعب زندان در این حوزه قضائی موجبات آزادی ۱۸ مددجو را فراهم نموده اند.

وی‌ با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تعداد ۵۴ هزار و ۳۸۸ ابلاغیه ارسال شده، خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست سال تعداد ۴۹ هزار و ۴۵۸ ابلاغیه بصورت الکترونیکی ارسال گردیده است، که درصدی برابر با ۹۲ درصد را رقم زده است./ دادگستری سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha