سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی در حوزه نوآوری‌های اجتماعی

دبیر کمیته‌ نوآوری‌های اجتماعی بنیاد احسان از سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی در حوزه نوآوری‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، در رویداد "توانمند ۲" که با حمایت بنیاد احسان و همکاری نهادهای تخصصی حوزه کسب کارها و نوآوری‌های اجتماعی برگزار شد، مسائل حوزه نوآوری‌های اجتماعی توسط متخصصین این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلمان ایزدی دبیر کمیته نوآوری‌های اجتماعی بنیاد احسان گفت: با توجه به اهمیت بحث کنشگری اجتماعی در جامعه امروز ما، بنیاد احسان وظیفه خود دیده که در این حوزه با کمک به بهبود تحولات اجتماعی و اکو سیستم توانمند سازی اجتماعی، حضوری اثرگذار داشته باشد.

ایزدی افزود: برای اولین بار در کشور با هدف حمایت مالی از کنشگران فضای اجتماعی، نهادهای تسهیل گر اجتماعی و افراد متخصص حوزه نوآوری اجتماعی و معرفی این افراد به مردم، رویدادهای سرمایه گذاری فصلی توانا را برگزاری می‌کنیم.

دبیر کمیته نوآوری‌های اجتماعی ادامه داد: در این رویدادها بیش از ۱۰۰ تیم ثبت نام کرده اند که با بررسی آنها ۳۰ تیم برگزیده به صحن اصلی رویداد راه پیدا می‌کنند؛ از بین این تیم‌ها، ۱۵ تیم برای سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی انتخاب می‌شوند.

سلمان ایزدی تاکید کرد: امیدواریم سرمایه گذاری در حوزه نوآوری‌های اجتماعی بتواند بزودی حل مشکلات مردم را به دست خودشان امکان پذیر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha