برگزاری ۷ دوره اردوی ملی هندبال در استان کرمان

عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال استان کرمان از برگزاری بیش از ۱۱ کارگاه آموزشی، دوره مربیگری و میزبانی ۷ اردوی ملی در این رشته ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عرفان امیرخسروی به بیان گزارشی از وضعیت ورزش هندبال در استان کرمان پرداخت و گفت: خوشبختانه هندبال کرمان طی سه سال گذشته به آرامش دست یافته و به دور از حواشی راه خود را پیدا کرده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی افزود: امروز می‌ بینیم هندبال کرمان ظرف ۳ سال گذشته توانسته از جایگاه بالای ۲۰ به رتبه هشتم در کشور برسد، قهرمانی تیم هندبال مس کرمان پس از ۳۱ سال و کسب عنوان نایب قهرمانی پس از ۱۶ سال حاصل تفاهم و تعامل باشگاه مس کرمان با هیئت هندبال استان بوده است.

عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال استان کرمان، به رشد هندبال ساحلی در کرمان اشاره و اظهار کرد: توجه به هندبال ساحلی برای هیئت دستاوردهای ارزشمندی داشت که ثمره آن کسب مقام‌ های متعدد هندبال ساحلی آقایان در کشور و اعزام یک مربی و یک بازیکن به مسابقات آسیایی است.

عرفان امیر خسروی، تصریح کرد: برگزاری بیش از ۱۱ کارگاه آموزشی و دوره مربیگری در استان نشان می‌ دهد که در هیئت هندبال استان کرمان واقعا کار انجام می‌ شود و همه با اتحاد بر اساس برنامه کوتاه مدت و بلند مدتِ تدوین شده، پیش می‌ روند.

وی به میزبانی ۷ اردوی ملی در هندبال ساحلی و هندبال بانوان اشاره کرد و گفت: فدراسیون هندبال به استان کرمان بها می‌ دهد و هیئت کرمان را از هیئت‌ های برتری می‌ داند که به آن اعتماد می‌ کند و میزبانی اردوهای مهم را به کرمان می‌ سپارد. ضمن این که افزایش قضاوت‌ های داوران کرمانی در لیگ‌ های مختلف گواه دیگری بر این مطلب است.

به گفته عضو هیئت رئیسه هیئت هندبال استان کرمان، استعدادیابی، برگزاری دوره‌ های پیوسته و هدفمند آموزشی، بازسازی ارکان هیئت استان و شهرستان‌ ها، توجه به رده‌ های سنی، بها دادن به هندبال بانوان، حمایت از داروان هندبال، پرورش مربی، نگاه ویژه به شهرستان‌ ها و موارد دیگری که در دوره مدیریت مهدوی در هیئت هندبال استان دنبال شد، همچنان ادامه خواهد یافت.

امیرخسروی با بیان اینکه خوشبختانه هندبال کرمان با مدیریت سید رضا مهدوی، طی سال‌ های اخیر شرایط ایده‌ آلی یافته و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفته است، می‌ گوید: وی یک مدیر جسور، خلاق، دوراندیش و باانگیزه است و اگر امروز هندبال کرمان در شرایطی قرار گرفته که همه از آن تعریف می‌ کنند و در سایر استان‌ ها از الگوی مدیریتی کرمان کپی برداری می‌ کنند، به واسطه توان مدیریتی و تلاش‌ های بی‌ وقفه رئیس هیئت آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha