تحویل ۲۰۰ واحد از مسکن‌های ملی کوی نصر زنجان در مهرماه سالجاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان  با بیان اینکه ۲۰۰ واحد از مسکن‌های پروژه‌های نصر تا پایان مهر سالجاری تحویل متقاضیان داده خواهد شدگفت : مابقی پروژه‌های کوی نصر در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان خواد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، احمد وحیدی وزیر کشور در سفر یک روزه خود به زنجان از پروژه‌های مسکن ملی بازدید کرد.

مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این بازدید، با بیان اینکه ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در فاز اول نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور همراه بود آغازعملیات اجرایی آن انجام شد اظهارکرد: ۱۲ هزار واحد نیز در هفته دولت آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد که با این حال از ۱۷ هزار واحد مذکور کلا پیمان‌سپاری شده که در مراحل مختلف فنداسیون، تا مرحله نازک کاری قرار دارند.

وی تصریح کرد: پروژه کوی نصر ۸۰۰ واحد است که ۲۰۰ واحد از آن در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و تا پایان مهر تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مابقی پروژه‌های کوی نصر در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان خواد شد، افزود: حدود ۸۳ هکتار مساحت کوی زنگان است که در ورودی شرقی شهر زنجان قرار دارد. در این سایت ۵ هزارو ۲۰۰ واحد در قالب ۷ پروژه، احداث خواهد شد.

بیات منش با بیان اینکه ما ۴ قرارداد آماده داریم، گفت: شبکه اب و فاضلاب کلا کارگذاری شده و پست‌های برق در حال اجرا است، از یک ماه بعد نیز گازرسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو مدرسه تجهیز پیمان شده است، تصریح کرد: ابتدا باید مدرسه ابتدایی را تامین کنیم . هر چند که ۶ مدرسه جانمایی شده است.

این مسئول با اشاره به جانمایی مساجد بیان کرد: پیاده راه با لبه‌های تجاری با یک پارک دو هکتاری و یک مسجد محله در وسط احداث خواهد شد.

بیات منش با بیان اینکه منطقه شرق زنجان به لحاظ خدماتی ضعیف بود، ادامه داد: پیش بینی شده است تا در کوی زنجان خدمات تامین شود.

وی با اشاره به پروژه M1 که ۵۱۲ واحد مسکونی ویژه اپارتمانی است، خاطر نشان کرد: در این پروژه‌ها بلوک‌ها ۶ تا ۷ طبقه خواهد بود.

بیات منش با اشاره به اینکه نیاز ما این است که وام مسکن‌های ملی افزایش یابد افزود: در حال حاضر وام ۳۵۰ میلیون تومان است، هر واحد از مسکن‌ها در این پروژه ۱۴۰ متر است که خالص آن ۹۰ متر می باشد به عبارتی قیمت هر مسکن ۶۵۰ میلیون تومان می شود و هر متر تقریبا ۶ میلیون تومان می‌شود. و در سند نیز ۱۴۰ متر به نام فرد می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، بازدید از بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی (معبرپادگان شهر زنجان)، بازدید از آسفالت ریزی معابر شهری، بازدید میدانی از طرح نانینو( نانوایی سطح شهر زنجان)، بازدید از پروژه های مسکن نهضت ملی قطعات m6،m2،جشن اشتغال شرکت ایران ترانسفو، دیدار با خانواده معظم شهدا و جلسه شورای تامین از برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان زنجان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha