پیگیری طرح تعیین وضعیت نیروها در کمیسیون اجتماعی مجلس

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه سفر به استان کرمان، گفت: عدالت در پرداخت نیروهای قراردادی، شرکتی و حجمی باید رعایت شود و طرح تعیین وضعیت نیروها در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا ) از کرمان؛ میثم لطیفی که بامداد ۷ شهریور با استقبال استاندار کرمان، معاون توسعه استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان وارد کرمان شده است، صبح امروز دوشنبه به مقام شامخ شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وی در جمع خبرنگاران و مسئولین گفت: فارغ از نوع رابطه استخدامی، عدالت در پرداخت نیروها باید رعایت شود و شرکت‌ ها قانون کار را در پرداخت‌ ها لحاظ کنند.

معاون رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی عنوان کرد: این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است

پیگیری طرح تعیین وضعیت نیروها در کمیسیون اجتماعی مجلس

لطیفی تصریح کرد: به دلیل پیچیدگی و گستردگی که این طرح دارد، باید کارشناسی شود تا در مورد تدوین و تصویب آن دقت بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: البته برداشت ما این است که ظرفیت‌ های قانونی فعلی پاسخگوی حل بسیاری از مشکلات هست و اگر ظرفیت‌ های مغفول به خوبی استفاده شوند، بخش عمده‌ ای از مشکلات حل می‌ شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: از نکات ابهام موضوع بسته به نوع تعریف از نیروی شرکتی و تعامل آنها با دستگاه‌ های اجرایی، تعداد نیروها است که دایره شمول و تعدادشان متفاوت خواهد بود.

لطیفی گفت: بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون برآورد این نیروها است و آمار دقیقی وجود ندارد و همین مسئله باعث تامیل ما می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ما مهم است که فارغ از نوع رابطه استخدامی، عدالت در پرداخت این نیروها انجام شود و شرکت‌ هایی که قرارداد دارند، قانون کار را در پرداخت‌ ها رعایت کنند.

رئیس سازمان استخدامی کشور افزود: مسئله بهره‌ وری و ارزیابی عملکرد برای ما مهم است که هر تصمیمی در مجلس و دولت میگیریم لحاظ شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: البته در دولت معطل مصوبه نیستم و سعی‌ مان بر عدالت پرداخت و امنیت شغلی نیروها است و وزارت کار موظف بر نظارت بر شرکت‌ های تامین کننده نیروی انسانی است.

پیگیری طرح تعیین وضعیت نیروها در کمیسیون اجتماعی مجلس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha