نیروهای نظامی دلسوزان مقتدر مردم و نظام اسلامی هستند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال حفظ سلامت نیروهای مسلح است و این نیروها در کنار اقتدار خود، دلسوز مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در دیدار یا حجت الاسلام پورخاقان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: جایگاه نیروهای مسلح و گره خوردن سونوشت جامعه با این جایگاه قابل انحکاک نیست.

وی با اشاره به اینکه قضاوت عادلانه بر هر فرد و شهروندی واجب و لازم است، گفت: با توجه به اینکه قضاوت در نیروهای مسلح از در نوع سرنوشت امنیتی و اندیشه‌ای و اعتقادی مردم تأثیرگذار بوده اگر به‌طور عادی انجام شود آسیب به جامعه می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این موضوع که نیروی قضائی ویژه‌ای برای نیروهای مسلح توسط قانون‌گذاران دیده شده بسیار امر پسندیده‌ای است، یادآور شد: دشمنان و بدخواهان جامعه تبلیغات سوء بسیاری را برای آسیب زدن به جامعه انجام داده و می‌دهند بنابراین اجرای قانون در همه اقشار باید انجام شود تا جامعه آسیب نبیند.

عبادی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و نظامی چون از ابتدا در تشکیلات امور نظامی قانونمند هستند و این گونه تربیت می‌یابند بنابراین مدیریت قضائی در بین این قشر به نسبت آسان‌تر است، افزود: سلامت نیروهای مسلح و نظامی تضمین‌کننده سلامت امنیت، استقلال و تمایمیت ارضی کشور است.

وی بیان کرد: خوشبختانه شرایطی در کشور به وجود آمده که قوای سه‌گانه به ویژه قوه قضائیه جایگاه اصلی خود که جبهه عدالت بوده را بدست آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: امیداست برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که سه قوا در جهت بازیابی حقیقت خودشان در جهت قانون اساسی تلاش بیشتتری کرده تا دستاوردهای بهتری برای نسل آینده وجود داشته باشد.

عبادی به لزوم اجرای عدالت در جامعه تأکید کرد و گفت: در صورت اجرای عدالت هر چند دشمن با انواع توطئه‌ها، نفوذها و تهاجمات بخواهد مانع‌تراشی کند موفق نخواهد بود و خواهیم توانست به عنوان الگویی برای جهان قدم‌های مؤثری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن کاملاً کارشناسی عمل می‌کند بنابراین ما نیز باید هوشیار بوده و اهداف بلند خود را برای مقابله با دشمن دنبال کنیم.

نماندن هیچ نشانی از تروریست ها، حاصل زحمت نیروهای نظامی است

حجت الاسلام پورخاقان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح ماهیتی ارزشمند برای هر کشور هستند.

وی افزود: طبق تأکید مقام معظم رهبری باید سلامت نیروهای مسلح حفظ شود و سازمان قضایی نیروهای مسلح به دنبال این موضوع است.

معاون قوه قضائیه بیان کرد: بالاترین افتخار برای نیروهای مسلح و کشور این است که نیروهای نظامی ما در کنار اقتدار خود، برای مردم دلسوز هستند.

پورخاقان عنوان کرد: نتیجه مجاهدت‌های نیروهای نظامی کشور در مقابله با تروریست‌ها این است که نام و نشانی از تروریست‌ها به خصوص داعشی‌ها باقی نمانده است.

وی در پایان بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، سازمان قضایی نیروهای مسلح در خراسان جنوبی در شاخص‌های مختلف برتر بوده و با وجود تعدد نیروهای نظامی در این استان و وجود مرز، میزان ارتکاب جرم در بین نیروهای نظامی استان بسیار پایین است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha