کسب عنوان قهرمانی پانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی معلولین کشور توسط کرمانی ها

مشاور مدیر کل بهزیستی و رئیس هیات ورزشی جانبازان ومعلولین استان کرمان گفت: کاروان ورزشی افراد دارای معلولیت(دختران و پسران) استان کرمان با به دست آوردن ۱۵ مدال رنگارنگ فاتح سکوی قهرمانی کشور در بین ۱۸ استان شرکت کننده در این دوره از مسابقات شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی نخعی با اعلام این خبر، عنوان داشت : تیم شرکت کننده استان کرمان در پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی معلولین کشور در بخش آقایان و بانوان با ترکیب ۳۲ ورزشکار، ۲ مربی و ۲ سرپرست ، در بخش بانوان موفق به کسب ۱۱ مدال و در بخش آقایان نیز موفق به کسب ۴ مدال شد.

وی در ادامه، افزود: مجموع امتیازات تیم استان کرمان در بین ۱۸ استان شرکت کننده در این دوره از مسابقات با کسب بالاترین امتیاز و ۱۵ مدال موجب شد که عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات، به تیم استان کرمان تعلق بگیرد.

شایان ذکر است، تیم استان کرمان با کسب ۵ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز در رشته های فوتبال دستی جسمی حرکتی، شطرنج نابینایان، ویلچررانی، تنیس روی میز جسمی حرکتی، دو ۸۰۰ متر ناشنوایان و نابینایان، همراه دونده ۸۰۰متر نابینایان، پینگ پنگ ناشنوایان و آمادگی جسمانی نابینایان حائز رتبه برتر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha