با هر میزان از توانایی سهمی در پویش "نذر قربانی" داشته باشیم

مدیرکل کمیته امداد خمینی استان زنجان گفت : خیران زنجانی می توانند با هر میزان از توانایی در  پویش "نذر قربانی" مشارکت کرده و سهمی در اجرای این پویش داشته باشند.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان،ضمن تبریک ماه ذی الحجه اظهار کرد:هرساله در آستانه عید سعید قربان،این نهاد  بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه ترویج وتوسعه سنت حسنه قربانی از برنامه های مهم این نهاداست افزود: در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت خیران ونیکوکاران در عید قربان برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت و بهره مندی آنان از برکات معنوی این ایام اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد خمینی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های خیرخواهانه برای  خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت از اولویت های اصلی کمیته امداد است بیان کرد : در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید سعید قربان و روزهای منتهی به این روز با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود. 

صالحی اظهار کرد:طبق برنامه ریزی های انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، خیران زنجانی می توانند با هر میزان از توانایی در این پویش مشارکت کرده و سهمی در  اجرای این پویش  و خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت در این بخش را داشته باشند.

وی با بیان اینکه نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان عزیز تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود، یادآوری کرد: هم استانی ها می توانند از طریق کد دستوری #1*8877* و شماره تلفن نیکوکاری33116 024 به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر 14 گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha