اطلاع از وضعیت یارانه را از شماره ۰۲۱۶۳۶۹ پیگیری کنید

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اطلاع از وضعیت یارانه نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار موبایلی ندارد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اطلاع از وضعیت یارانه نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار موبایلی ندارد.

در این اطلاعیه‌ای آمده است:

هم‌وطنان گرامی

برای بررسی و اطلاع از وضعیت یارانه نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار و سامانه موبایلی نیست و صرفاً سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی HEMAYAT.MCLS.GOV.IR مرجع پاسخگویی است. لذا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و کلاه‌برداری از اطلاعات هویتی و بانکی به هیچ آدرس و یا سامانه دیگری مراجعه ننمایید.

سامانه ۰۲۱۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی به مردمی که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده‌اند و سایر سؤالات یارانه‌ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ نیز در اختیار آحاد ملت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    1 0
    وقتی یه سامانه ای رو میزارین مثل ادم جوابگو باشین و برای تایم مردم ارزش قائل بشین با این سایت اشغالتون.این شماره تماستون۰۲۱۶۳۶۹ که ۲ساعت هی میگه وایسا نفر ۱۵هستی اخرشم تماسو قط میکنه.سایتتونم که اصلا کد نمیفرسته برای ورود.ببندین در این گاله رو بابا