استخرهای لامرد میزبان جوانان در تابستان خواهند بود.

فالی رییس اداره ورزش و جوانن شهرستان لامرد گفت : تابستان امسال تمامی استخرهای شهرستان میزبان خوبی برای اوقات فراغت جوانان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، با هماهنگی هیاتهای شنا و نجات غریق و غواصی شهرستان جلسه هماهنگی با مدیران استخرهای شنا در خصوص نحوه بازگشایی و مدیریت استخرها در اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد  برگزار گردید در این جلسه که روسای هیاتهای شنا و نجات غریق و غواصی و مدیران استخرهای صدرا و کوهپایه و ناجیان غریق و مربیان شنا حضور داشتند، ابتدا علیزاده رئیس هیات نجات غریق و غواصی در خصوص نحوه بازگشایی و مدیریت استخرها نکات مدیریتی گوشزد کردند و آمادگی ناجیان غریق را بعد از گذشت حدودا سه سال از تعطیلی استخرها و عدم فعالیت آنان اعلام کرد. سپس غلامی رئیس هیات شنا شهرستان در خصوص نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی شنا و راه اندازی تیم شنا شهرستان نکاتی را گفتند و از مدیران استخرها خواستند که در این امر با هیات همکاری داشته باشند. در ادامه عبدالهی مدیر و موسس استخر صدرا از آبگیری استخر خبر دادند و گفتند که بزودی شاهد بهره برداری خواهیم بود و آمادگی همه جانبه خود را جهت همکاری با اداره اعلام کرد. همچنین عابدی مدیر استخر کوهپایه نیز آمادگی خود را جهت همکاری با اداره و هیات شنا و نجات غریق اعلام نمود. سپس ناجیان آقا و خانم حاضر در جلسه هر کدام به تبادل نظرات در خصوص آموزش شنا و مسائل مدیریتی استخرها پرداختند.
در پایان فالی ریاست اداره ضمن خوشآمدگویی به حاضرین و تشکر از هیاتهای شنا و نجات غریق و غواصی بابت تشکیل جلسه هماهنگی، از نحوه بازگشایی استخرها بعد از شرایط کرونایی و رعایت مسائل بهداشتی نکاتی را جهت رعایت ناجیان و مدیران استخرها بیان کردند. فالی همچنین از نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی و آموزش شنا به جوانان پسر و دختر شهرستان با وجود استخر سرپوشیده صدرا، نکات راهبردی گفتند و از روسای هیاتهای شنا و نجات غریق خواستند که در وهله اول و در سریع ترین زمان نسبت به تشکیل تیم شنا شهرستان با آموزشهای اصولی و مدون اقدام نمایند و از مدیران استخرها نیز خواستند که ضمن هماهنگی با اداره همکاری مستمر با اداره و هیات داشته باشند.
در پایان مقرر شد مدیران استخرها ضمن هماهنگی با اداره، نسبت به بازگشایی اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha