ارائه خدمات سلامت محور در پارک‌های بدون دخانیات منطقه ۱۴

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ از اجرایی شدن برنامه‌های متعددی با شعار «اراده ها روشن، سیگارها خاموش » همزمان با هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، محمد حسین شیخ سفلی گفت: این برنامه‌ها به منظور ارتقای آگاهی‌های عمومی شهروندان در خصوص شناخت مضرات استعمال دخانیات، در محلات ۲۱ گانه منطقه برگزار شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ در تشریح این برنامه‌ها گفت: برگزاری وبینارهای آموزشی و تخصصی با موضوعات مرتبط با روز شمار هفته ملی بدون دخانیات، برپایی کلاس آموزش مجازی تخصصی با موضوعات سلامت محور و پیشگیری از دخانیات، اطلاع رسانی و بارگذاری کلیپ‌های آموزشی، اکران طرح‌های گرافیکی، تولیدات محتوایی، پیام‌های آموزشی، روز شمار هفته در ساب پرتال محلات و سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های هفته دخانیات به میزبانی بوستان‌های بدون دخانیات منطقه و برگزاری راهپیمایی نمادین با حضور نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: در کنار این برنامه اجرای جشنواره مجازی هفته بدون دخانیات در زمینه نقاشی، داستان کوتاه و گویندگی، اجرای پرفورمنس آموزشی نیز در محلات اجرایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha