کد خبر: پرداخت-یارانه-بدون-بررسی‌های-کارشناس
۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که پرداخت یارانه بدون بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت، بر فعالیت سازمان‌های حمایتی در مسیر توانمندسازی تاکید کرد.

دکتر عباس صلاحی نماینده دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت اظهار داشت: طبق اصول متعدد قانون اساسی راهکارهای متعددی در راستای حمایت از نیازمندان پیش‌بینی شده است.
عباسی با اشاره به دیوار مهربانی در راستای حمایت از نیازمندان اذعان داشت: در مجموعه دولت و نهادهای ذیربط، تجربه پرداخت یارانه را داریم که متاسفانه اجرای آن بدون بررسی‌های کارشناسی و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت.
وی با تاکید بر این‌که پرداخت یارانه باید به نیازمندان واقعی انجام شود، متذکر شد: نحوه پرداخت یارانه با روش فعلی فراگیر شده و آنچه مدنظر بوده محقق نگردیده است.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از نیازمندان، سبد کالا در چندین دوره تاکنون اجرایی شده که راهکار چندان مطلوبی نمی‌باشد.
عباسی تاکید کرد: دولت باید حمایت از نیازمندان واقعی را به نحو مطلوب محقق نماید و در عین حال سازمان‌های حمایتی در مسیر ایجاد توانمندسازی فعالیت نمایند.

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha