کد خبر: طرح-تحول-سلامت-به-نفع-مردم-است-این-طرح-ب
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه طرح تحول سلامت توانست، سیستم سلامت کشور را بهبود دهد، اجرای آن را به نفع مردم دانست.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: طرح تحول نظام سلامت در مجموع آثار و فواید بسیار ارزشمندی داشته است و اجرای این طرح به نفع مردم تمام شد. چراکه پرداختی از جیب مردم برای هزینه های درمانی در بخش بهداشت و درمان کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به دغدغه هایی که مردم قبل از شروع طرح تحول سلامت داشتند،گفت: مردم در زمان بیماری با مشکلات زیادی مواجه می شوند و اگر قرار باشد، هزینه درمانشان هم غیرقابل کنترل باشد، از حد تحمل آنها خارج است.

دکتر شجاعی ادامه داد: هزینه های درمانی، کمبود تجهیزات و دارو، پرداخت هزینه ها و کمبود تخت های بیمارستانی و تهیه ملزومات بیمار در بیمارستان توانست رضایتمندی بیماران را جلب کند.

وی با بیان اینکه چنانچه طرح تحول سلامت بخواهد با قدرت ادامه پیدا کند، نیازمند حمایت دولت است، افزود: طرح تحول سلامت باید بتواند در هر مقطعی به لحاظ اعتبارات و بار مالی مورد حمایت قرار گیرد و بیمه ها باید از طرح پشتیبانی کنند به نحوی که پرداخت ها به مراکز درمانی به موقع انجام شود تا طرح دچار مشکل نشود.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پایان گفت: همکاران پزشک هم باید همکاری لازم را با طرح داشته باشند تا این طرح با قدرت ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha